در حال بارگذاری ...

با تشدید حملات به منطقه مسلمان نشین آراکان میانمار و کشتار بیرحمانه مسلمانان این منطقه در مرداد سال 1390 که منجر به آوارگی بسیاری از مسلمانان این منطقه گردید، اتحادیه امت واحده در کنار اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم ایران از فاجعه ای که در این منطقه در حال رخ دادن است اقدام به جمع آوری کمک برای آوارگان میانمار نمود.

طی این اقدام که با همکاری تشکل های مردمی و دانشجویی همراه شد با اعلام شماره حساب، جمع آوری کمک برای مسلمانان این منطقه آغاز شد.

همزمانی جمع آوری کمک های مردمی با ایام ماه مبارک رمضان و افزایش شور و نشاط ایمانی و حس نوع دوستی در جامعه، باعث ایجاد موج گسترده کمک های مردم ایران به مسلمانان میانمار شد که اوج این کمک ها در مساجد و شب های قدر تجلی یافت.

اتحادیه امت واحده به همراه دیگر تشکل های مردمی ایرانی، طی مدت ماه مبارک رمضان با همراهی مردم خیر کشورمان مبلغی معادل 40 هزار دلار را از شهرهای مختلف ایران جمع آوری نمودند.

با توجه به شرایط بحرانی حاکم بر میانمار، کمک های خیرین ایرانی در یکی از اردوگاه های آوارگان میانماری در بنگلادش در قالب مواد غذایی و ارزاق مورد نیاز طی دو مرحله توزیع شد. 

برای دیدن گزارش تصویری به گالری سایت مراجعه نمایید




نظرات کاربران