در حال بارگذاری ...

با تلاش و پیگیری‌های اتحادیه بین‌المللی امت واحده، محموله کمک‌های مردم ایران در قالب غذا و دارو به دست آوارگان مسلمان روهینگیا رسید.

به گزارش‌ روابط عمومی اتحادیه بین‌المللی امت واحده، با پیگری‌های انجام شده و برقراری ارتباط با کمپ آوارگان میانمار، پس از نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، باتوجه به نیاز مبرم آوارگان به تأمین بهداشت و درمان، مبلغ 5000 دلار از کمک‌های خیران ایرانی در قالب غذا و دارو به بنگلادش ارسال شده و به نیازمندان اهدا شد.

این کمک‌ها از طریق فراخوان‌ اتحادیه بین‌المللی امت‌واحده و نیز توسط کمپین «حمایت از مسلمین میانمار» زیر نظر مؤسسۀ «آفاق» توسط برادران اهل‌سنت جمع‌آوری شده است.

همچنین مبالغ دیگری نیز که از طرف خیرین ایرانی از سوی این اتحادیه جمع‌آوری شده است، صرف هزینه‌های زیرساختی(ساخت دستشویی، حمام، چاه آب، مرکز سرپرستی ایتام و ...) می‌شود که به زودی اخبار آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اتحادیه بین‌‌المللی امت واحده که سابقه کمک‌رسانی به مسلمانان فلسطین، سوریه، یمن و پاکستان را نیز در کارنامه خود دارد، پیش از این نیز در سال 1391 در طی دو مرحله کمک‌های خیران ایرانی را به مبلغ 40هزار دلار در میان مسلمانان آواره میانماری توزیع کرده است.

هم‌میهنان می‌توانند برای حمایت‌ از مردم مسلمان و آواره میانماری، کمک های خود را از طریق درگاه خیریه امت واحده به آدرس http://enfaagh.com یا از طریق شماره کارت 5022297000010434  به نام «مجمع جوانان امت واحده» واریز کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند گزارش‌های کمک‌های ارسالی به میانمار را در کانال تلگرامی https://t.me/enfaagh دنبال کنند.

 

در ادامه گزارش تصویری اهدای کمک‌ها را مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

 

 




نظرات کاربران