در حال بارگذاری ...

به دنبال حمایت هنرمندان و سینماگران از پویش شکوفه های زیتون، «ابراهیم حاتمی کیا» نیز از این پویش حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی «اتحادیۀ بین المللی امت واحده»، هدف از این پویش که از روز یکشنبه آغاز شده است، حمایت معنوی و مالی اقشار مختلف مردم از ایتام جنگ اخیر غزه (جنگ 51روزه) است. پیش از این نیز «بهروز افخمی»، «نادر طالب زاده»، «ابوالقاسم طالبی»، «هادی مقدم دوست» و «احمد نجفی»، از اهالی سینمای ایران، از این پویش حمایت کرده اند. همچنین نویسندگان و شاعرانی مانند «حبیب احمدزاده»، «محمدحسین جعفریان»، «ناصر فیض»، «علیرضا قزوه» و «محسن مؤمنی شریف» و ورزشکارانی از جمله «هادی ساعی»، «محمدرضا طالقانی» و «آرش میراسماعیلی» به این پویش پیوسته اند.

گلریزان حمایت از ایتام غزه نیز با حضور هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و اصحاب رسانه، دوشنبه چهاردهم مهر در مجموعۀ فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می شود. این گلریزان به منظور کمک به ایتام شهدای غزه که والدین خود را در جنگ 51روزه ازدست داده اند، برگزار می شود و مبالغ دریافتی آن به همراه کمک های مردمی که در طول جنگ ازطریق درگاه اینترنتی امت واحده جمع آوری شده است، به صورت مرحله ای (ماهانه) به غزه انتقال می یابد.

سی کودک زیر ده سال که حداقل یکی از والدین خود را در جنگ اخیر غزه ازدست داده اند، نخستین بخش از کمک های مردمی ایران را در هفتۀ جاری و در قالب یک همایش در نوار غزه تحویل می گیرند. ارسال بسته های حمایتی از این کودکان و خانواده هایشان، با مشارکت مؤسسات خیریۀ داخل نوار غزه، به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت. برای این منظور، درگاه پرداخت اینترنتی اتحادیۀ امت واحده به نشانی اینترنتی «http://iuuu.ir/payment/qods.php»، از زمان جنگ 51روزه، به جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع میان ایتام شهدای فلسطینی اختصاص یافته است. شماره حساب قرض الحسنۀ ۲۰۲۶۵۵۲۷۰ بانک تجارت شعبۀ شریعتی ـ بهارشیراز، به نام «مجمع جوانان امت واحده» و شماره شبای این حساب (IR450180000000000202655270) نیز برای واریز کمک های مردمی به منظور سرپرستی ایتام شهدای غزه اعلام شده است.




نظرات کاربران