در حال بارگذاری ...

به دنبال حمایت گسترده هنرمندان، دانشگاهیان و ورزشکاران از «پویش شکوفه های زیتون»، تعدادی از علمای برجسته اهل سنت نیز به این پویش پیوستند.

به گزارش روابط عمومی «اتحادیه بین المللی امت واحده»، در راستای رویکرد وحدوی، فراحزبی و فرامذهبی پویش شکوفه های زیتون، جمعی از علمای برجسته اهل سنت ایران نیز به این پویش پیوستند. «ماموستا نریمان احمدی» از علمای سنندج، «مولوی مصطفی اربابی» از علمای تربت جام، «مولوی دکتر عزیزالله بابایی» امام جمعه اهل سنت تهران، «مولوی محمد برفی» از علمای بیرجند، «مولوی یعقوب حسین بر» امام جمعه اهل سنت خاش، «مولوی عبدالمجید شه بخش» از علمای زاهدان، «مولوی شیخی» از علمای مشهد و «آخوند عبدالجلیل فرهمند» از کلاله، ضمن حمایت از کودکان یتیم شهدای غزه، به جمع فرهیختگان حامی «پویش شکوفه های زیتون» پیوستند.

پیش از این هنرمندانی از جمله «ابراهیم حاتمی کیا»، «بهروز افخمی»، «نادر طالب زاده»، «ابوالقاسم طالبی»، «هادی مقدم دوست»، «اکبر عبدی»، «احمد نجفی»، «رضا برجی»، «سیدسلیم غفوری» و «محسن برمهانی»، نویسندگان و شاعرانی مانند «حبیب احمدزاده»، «محمدحسین جعفریان»، «ناصر فیض»، «علیرضا قزوه» و «محسن مؤمنی شریف» و ورزشکارانی از جمله «هادی ساعی»، «محمدرضا طالقانی» و «آرش میراسماعیلی» و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران از جمله «احمد مبلغی»، «سید ابوالحسن نواب»، «حسن بشیر»، «شهاب اسفندیاری»، و «سیدمحسن بنی هاشمی» به این پویش پیوسته اند.  

گلریزان حمایت از ایتام غزه نیز با حضور هنرمندان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران و اصحاب رسانه امروز دوشنبه چهاردهم مهر در مجموعۀ فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می شود. این گلریزان به منظور کمک به ایتام شهدای غزه که والدین خود را در جنگ 51روزه ازدست داده اند، برگزار می شود.

مبالغ دریافتی این گلریزان به همراه کمک های مردمی که در طول جنگ ازطریق درگاه پرداخت اینترنتی امت واحده به نشانی اینترنتی «http://iuuu.ir/payment/qods.php» جمع آوری شده است، به صورت مرحله ای (ماهانه) به غزه انتقال می یابد. این درگاه پرداخت اینترنتی، بعد از همایش نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد. 




نظرات کاربران